Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Λαβύρινθοι του εγώ



Ποιος είναι αυτός που μ’ έκανε αλήτη
Και με ξαπόστειλε μακριά απ’το σπίτι
Που τα κατάφερε να μ’ εξορίσει
Να με παραπετάξει εδώ στη Δύση

Ποιος είναι αυτός

Με χώρισε απ’όσους φίλους έχω
Με καταδίκασε παντού να τρέχω
Μ’ανάγκασε έτσι να περιπλανιέμαι
Χαμένος δυτικά να τυραγνιέμαι

Ποιος είναι αυτός

Κι αν εμφανίζετε οπότε λάχει
Όταν μ’ εξαφανίζει δίχως μάχη
Και να με βγάζει εμένα από την μέση
Όπου να παρουσιάζετε τ’ αρέσει

Ποιος είναι αυτός

Ήρθε και με επισκέφτηκε μια μέρα
Και ξάφνου αλύπητα μ’ έκανε πέρα
Όταν εγώ αποφάσισα μιά δόση
Να πάω να τον βρω για να με σώσει

Ποιος είναι αυτός

Εφεύγοντας μου λέει δεν θα διακρίνεις
Ποτέ σου πια ότι κοιτάς να κρίνεις
Και πάντα εμένα εμένα θα αγναντεύεις
Μέσα απ’το κάθε τι που θα γυρεύεις

Ποιος είναι αυτός

Δεν υπάρχουν σχόλια: