Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

Χαιρετώ προς το παρόν

Θα σας χαιρετήσω προς το παρόν. Σήμερα σταματάω μία δουλειά (γιούπιιιιιι!!!) στην οποία είμαι όλη μέρα μπροστά στο ίντερνετ. Από εδώ και πέρα δεν ξέρω ποιά θα είναι ακριβώς η σχέση μου με αυτό το μπλόγκ. Έχω μία περιέργεια να δω αν θα μου λείψει αυτό το πράγμα στο οποίο με οδήγησε από την μιά η αναζήτηση μίας διεξόδου για το εργαλείο μου και από την άλλη η ανία της αναγκαστικής πολύωρης παραμονής μπροστά σε έναν υπολογιστή. Ξεκινάω και εγώ σαν παιδί για μία βόλτα καλοκαιρινή η οποία μετά και έναν εμβόλημο εργασιακό μήνα θα παρατείνει την απουσία μου μέχρι το φθινόπωρο. Οπότε τα λέμε πιθανότατα από Σεπτέμβρη. Να περάσετε ωραία είτε στις εξοχές είτε στην πόλη που θα είναι άδεια και όμορφη με έναν τρόπο αυτές τις μέρες (με τα κατάλληλα σύνεργα φυσικά ; )). Να μοιραστείτε όμορφα τις στιγμές της χαράς όσο για αυτές της εσωτερικής πίεσης ας γίνουν αποδεκτές ως μία διαφορετική οπτική απολύτως κατανοητή (με τέτοια ζέστη!) και επιπλέον... τις στιγμές της ανάκαμψης ...δώσ του να καταλάβει!

Φιλία

Δεν υπάρχουν σχόλια: